Pagina's

zondag 8 januari 2012

nieuw jaar, nieuwe kansen

ik was een beetje bang voor de rus en de libanees die steeds interesse hebben, maar er gebeurt niets, dus beschrijf ik mijn leven maar weer.
vandaag is mijn man jarig, we hebben het gevierd met een lunch in hotel new york.
leuke plek, grand cafe en op zondag kan je er terecht voor lunch, dat kan niet overal..
twas gezellig.
morgen beginnen de scholen weer en mag ik in de middag 3 lessen geven van een half uur!
's ochtends komt mijn moeder en gaan we even wandelen.
dinsdag mag ik de hele ochtend werken en 1 les in de middag.
gelukkig moet ik thuis de lessen nog voorbereiden, heb ik nog iets te doen.
daarna is het weer weekend..

dus tijd voor andere dingen:
3 keer per dag de hond uitlaten, wassen, strijken, eten koken, boodschappen.
gitaarles.
leuke liedjes moet ik leren. de laatste is van gillian welch
de tuin begint weer bijna, ik moet mest hebben en kalk en de compost bekijken,
maar er moeten ook nog bollen in de grond en de dahlias's zitten er nog gedeeltelijk in!
maar ik ben meer een mooiweer tuinierster, ik kan er niet toe komen.
en dan ben ik nog wel lid van het bestuur van de tuinclub! foei!!
wordfeud heb ik ook ontdekt, eigenlijk best wel leuk en afwisselender dan alleen maar sudoku's.
lezen doe ik ook graag, en in de kerstvakantie heb ik films gekeken. vooral gooische vrouwen was leuk.
ik heb de foto boven veranderd, dit is fikkie, hij staat op de binnenweg in rotterdam.



1 opmerking:

  1. Heej, ik ben d'r ook weer :) Gaat het goed met gitaarles? Schilder je ook nog, dat kun je zo goed! De tuin kan nog wel even wachten toch, ik ben ook een mooiweertuinierster hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen