Pagina's

maandag 30 januari 2012

terug


dochter heeft een beetje vakantie, zijn we samen naar marrakech geweest!
lekker weer, lekker uitrusten....
veel meegemaakt. we zaten in een riad vlakbij het beroemde plein,
om er te komen moesten we een steeg in die we eerst nieteens indurfden.
(bang voor beroving). de zeer goedkope riad waar we sliepen was heel mooi, schoon, gewoon goed.
we ontbeten elke ochtend superdeluxe op het dak , in de zon!
we gingen wel vroeg naar bed, want we durfden niet laat over straat.
het weer was prima!
we zijn ook een dag naar de kust gegaan met een bus! vies en kapotte stoelen, we gingen 3 keer ergens anders zitten. drie en een half uur deed die bus erover, steeds stoppen en spullen en mensen erin en eruit... de chauffeur ging even eten, bedelaars door de bus. we hebben ons geen seconde verveeld....








het eten vonden we maar even lekker, maar we hebben een italiaan en een oosters restaurant gevonden en heeel lekker gegeten. we konden zelfs wijn bestellen bij de italiaan, was wel 7 euro per glas... maar dat was goed vol.
ander leuke uitjes waren de jardin majorelle, waar yves saint laurent ook woonde, de saadische graven en de paleizen.
heel lekker uitgerust ben ik vandaag weer gaan werken, was weer heel leuk!

ondertussen doe ik ook wordfeud. ik vind het wel leuk, ik dacht dat ik er niet aan moest beginnen, maar steeds een paar minuten bij de koffie of de tv is eigenlijk heel leuk, ook speel ik met een paar tantes van me die ik eigenlijk verder nooit zie.

2 opmerkingen: