Pagina's

zondag 27 november 2011

beetje ziek

gisteren werd ik wakker met keelpijn, ik heb nog lekker gewerkt , kwam 1 uur thuis en heb daarna alleen nog de hond uitgelaten en eten gemaakt (nasi van wat er nog in huis was).ik dacht  toen pas na over hoe ik me voelde en wist ineens:
zo voelt het als je ziek wordt! ik heb lekker tv gekeken. een docu over ramses shaffy (ik was jaloers op liesbeth list, wou ook zo met hem zingen) en daarna klasgenoten over moluks kamp.
nooit geweten, dat die kampen dus gewoon de doorgangskampen (westerbork) uit de oorlog waren! arme mensen! op zo'n beladen plaats te moeten wonen in de kou in ons bekrompen land.zelf waren ze niet eens zo negatief, het was ook gezellig in dat kamp.wat zullen ze een heimwee gehad hebben! en dan is er nu eigenlijk een hele groep, die nooit teruggegaan is...
ik heb wat echinacea ingenomen en lekker geslapen.
vanochtend nog wat beroerder, wel lekker buiten de hond uitgelaten in de koude wind.ik ga maar een beetje hangen en boekjes lezen, misschien naar de film "waar is het paard van sinterklaas" kijken.






1 opmerking: