Pagina's

maandag 28 november 2011

werken met een lekkere lunch

ik moest werken en brood meenemen, maar er was niets meer om op brood te doen.
in de voorraad lag nog een potje zongedroogde tomaten in olie.
uit de tuin haalde ik nog een koolrabi.
de tomaten even gepureerd met een soort mixerpotje.
de koolrabi in dunne plakjes er op gedaan en ik kon bijna niet meer wachten,
lekker!
ik lust geen tapenades uit kant en klaar potjes, maar zo is het echt puur en lekker.

op 1 school was het de laatste les van 10 en het was heel gezellig geweest, ik kreeg een chocolade letter en een kaart met de namen van alle kinderen en zelfgetekende muzieknootjes.
echt heel lief!

nu weer nieuwe lessen verzinnen voor de hele week.
zoals pepernotensamba en zwarte piet wiedewiedewiet. en kerstmusical oefenen!

1 opmerking:

  1. Leuk dat we elkaar weer hebben gevonden! Die zelfbedachte tapenade lijkt me heerlijk. Ik ben op dat punt niet zo vindingrijk. Behalve met stamppotten, daar gaat dan ook van alles in waarevan ik vermoed dat dat er wel bij past. Soms smaakt het goed, maar het is ook wel eens een grote mislukking.Zo smaakt een spruitjesstamppot net uitgebakken spekjes perfect, maar dan nog een teentje knoflook erbij maakt het heel vies.

    BeantwoordenVerwijderen